miercuri, 12 mai 2010

schimb de experienta


libertatea inseamna multe lucruri dar in acest moment, pentru mine libertatea inseamna sa nu depinda nimeni de mine.niciodata nu m-am gandit ca daca cineva depinde de tine iti ingradeste libertatea. pf, nici macar nu e o prolema faptul ca am o responsabilitate fata de ea, problema e ca e o copila si nu am rabdare cu ea si mai e si aroganta si banuiesc ca vrea ceea ce vreau si eu, adica libertate, dar totusi ceva din mine imi zice: daca tu atunci cand ai fost al ea nu ai fost intrebata nici macar o data ce iti doresti sa faci, atunci tu de ce sa o intrebi, si totusi am intrebat-o si am facut ce a vrut ea  dar draguta a avut o limba de copil rebel si cand am zis ca merem acasa ca toata lumea merge sa se pregateasca, ea a inceput sa comenteze: "acasa, iarasi acasa?" da, copila naturii mergi acasa ca nu te duci in club cu un strat de jeg si sudoare pe tine si poate ar trebui sa faci un dus si sa te trezesti sa vezi ca nu esti in situatia in care poti comenta.

numai peste cateva zile mi-am dat seama de ce aveam asa nevoie de libertate. ma chinuiam defapt sa ma adaptez intr-o lume de copii, cand eu traiesc intr-o lume putin mai matura, dar era greu pentru ca si unele colege mi s-au transformat in copile. totul era de parca eram fortata sa ma intorc in timp intr-o perioada pe care am depasit-o, si chiar daca nu a fost cea mai placuta, am acceptat-o ca o perioada care a ajutat la evolutia mea, la ceea ce sunt acum si ce voi fi in continuare, dar in niciun caz nu ma intorc acolo!

Un comentariu:

Stanciu Diana spunea...

mama lor de spanioloaice >:P :)) . i miss you!!!

Zambeste!

Zambeste!